بمان تــ نـــ هـــ ـا تو در یــادم


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ عشق من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
سیستم تبادل لینک فعاله، برای تبادل لینک  ابتدا ما را با

عنوان ღღღ فقط برای تو ღღღ و

آدرس http://asheghemajazi.loxblog.com

 لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را

در زیر بنویسید . در صورت وجود

لینک ما در سایت شما

 لینکتان به طور خودکار

در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 242
:: کل نظرات : 356

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 2
:: تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

عاشقانه

بمان تــ نـــ هـــ ـا تو در یــادم
شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 1:31 | بازدید : 1220 | نوشته ‌شده به دست یه عاشق | ( نظرات )

 

بمان با من که بی تو، صدایی خسته در بادم

در این اندوه بی پایان، بمان تنها تو در یادم


شبیه برگ پاییزی، پر از احساس دلتنگی

دلت مانند یک دریا، زلال و صاف و بیرنگی

چه شبهایی که من بی تو، خزان عشق را دیدم

ولی از عشق گفتم باز، کنار غصه روییدم


بلور اشک های من، همان آغاز تنهای ست

مرور خاطرات دل، عجب تکرار زیبایی ست

 





:: موضوعات مرتبط: شعر عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: شعر عاشقانه , ,
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
فاطمهok-girl در تاریخ : 1391/4/25/0 - - گفته است :
اين عكست خيلي ويبا بود از وبت خوشم اومد خواستيد منو با اسم خنده هاي عاشقانه من لينك كنيد و به وبلاگم بييايد و بگيد با چــه اسمي بلينكمتون

ممنون

<-CommentGAvator->
Saman.TanhaTarinTanha در تاریخ : 1391/4/8/4 - - گفته است :
khhesh mikonam abji azizam ghabele toro nadasht . ye abji 'سمن' bishtar nadarim k . shab be kheir abji bozorge . manam miram bekhabam farda sobh kheyli kar daram . bazam biyayaaa . dadash koochikatto faramoosh nakoniaaa. fe'lan bye

<-CommentGAvator->
ramin در تاریخ : 1391/4/4/0 - - گفته است :
زیاد خوب نباش …

زیاد دم دست هم نباش ...

زیاد که خوب باشی دل آدم ها را می زنی …

آدم ها این روزها عجیب به خوبی ، به شیرینی ، آلرژی پیدا کرده اند …

زیاد که باشی ، زیادی می شوی …

<-CommentGAvator->
my love در تاریخ : 1391/3/30/2 - - گفته است :
سلام دوست من. امروز یه جشن تولد مخصوص داریم که ازت دعوت میکنم حتما بیای...
خوشحال میشم با نظرت جشن مارو قشنگ تر کنی...


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: